Reklamation

I tillæg til fortrydelsesretten gælder dine almindelige rettigheder i købeloven vedrørende mangelfulde varer, forsinkede varer eller varer som ikke svarer til beskrivelsen.


Ved fejl eller mangler på varen, kan du klage til på e-mailadressen [email protected] eller med almindeligt brev til Altvikali, Balstrupvej 90, 4100 Ringsted.

Du har 2 års reklamationsret fra den dag, varen er modtaget.

Det er en forudsætning for udøvelse af reklamationsretten, at de konstaterede fejl eller mangler ikke er opstået som følge af fejlagtig brug af produktet eller anden skadeforvoldende adfærd. Du skal reklamere inden rimelig tid, efter du har konstateret manglen. Reklamerer du inden 2 måneder efter at have konstateret manglen, anses reklamationen altid for værende rettidig.

Altvikali betaler rimelige fragtomkostninger, såfremt reklamationen er berettiget. Vi forbeholder os dog retten til at afhjælpe en mangel/erstatte med en ubeskadiget vare frem for at betale købssummen tilbage. Dvs. din vare bliver repareret, eller du får en ny vare fremsendt som erstatning for den, der reklameres over, såfremt din reklamation er berettiget.

Hvis du ønsker at udøve din reklamationsret, eller hvis du i øvrigt ønsker at klage over dit køb, kan du skrive en e-mail til os på følgende adresse:[email protected].

Du kan også altid klage til Forbrugerklagenævnet via dette link (bemærk dog Forbrugerklagenævnets til enhver tid værende klagebetingelser, herunder beløbsgrænser): forbrug.dk